לרדת בגדול » מאמרים בנושא דיאטה, הרזיה תזונה נכונה » תפריט יומי לדיאטה

תפריט יומי לדיאטה

הבסיס לתהליך יעיל, מוצלח ובעל תוצאות של דיאטה הוא בניית תפריט יומי נכון ממנו תוכלו לא רק להרגיש שבעים, אלא אפילו ליהנות מהאוכל. במקרה כזה, לא תהיה לכם בעיה להמשיך עם אותו תפריט יומי לדיאטה לאורך תקופה ממושכת עד שתגיעו למשקל הרצוי.

מה שחשוב להקפיד בתפריט היומי לדיאטה הוא על איזון נכון בין מרכיבי המזון שונים בשעות היום. איזון כזה יגרום לכך שלא תרגישו תחושות קיצוניות של רעב, שיעוררו בכם את פעולת הנשנוש - הרעה החולה של הדיאטה.חשוב כי תקדישו זמן מחשבה לנושא ותפנו לדיאטנית או לתזונאית על מנת שזו תקנה לכם תפריט מגוון, עשיר וטוב.
התפריט היומי מאפשר לך לרדת במשקל בצורה קבועה ובטוחה של קילו אחד בממוצע בשבוע. זה עדיף בהרבה על ירידה מהירה שעלולה ליצור סיבוכים וחוסר בויטמינים. קילו שומן בגוף מכיר כ- 7000 קלוריות, כך שאם ניצור הפסד של מספר קלוריות כזה (על ידי דיאטה, ספורט - או שניהם) כך נוכל לרדת קילו מדי שבוע.

התפריט היומי לדיאטה צריך להיות מגוון ולהכיל את כל אבות המזון ולהיות מורכב מכ- 50 אחוז פחמימות, 30 אחוז שומנים והשאר חלבונים.

תפריט יומי מומלץ לדיאטה

תפריט דיאטה לארוחת בוקר

מומלץ להתחיל את היום עם ארוחת בוקר קל שתכיל שתי פרוסות לחם קל, כף של גבינה 5 אחוז וירק כלשהו. את הבוקר ניתן להשלים בארוחת עשר עם פרי.

תפריט דיאטה לארוחת צהריים

בשלב זה של היום, אחרי מה שנאכל בבוקר, הרעב לא אמור להציק לך יותר מדי ותוכל להסתפק בחזה עוף מוקפץ ומזין עשוי במחבת טפלון (כ- 150 כגרם) עם ירקות מתובלים. לפני הערב מומלץ על ארוחת ארבע שתכיל שני ביסקוויטים (פתי בר) או פרי.

תפריט דיאטה לארוחת ערב

בדרך כלל, נהוג לאכול ארוחה זאת מול הטלוויזיה, אך מומלץ להימנע מכך, כי בהרבה מקרים יש לה אפקט הרסני של רצון לנשנש. בארוחת הערב תסתפקו בשתי פרוסות לחם קל, ביצה, כ-50 גר' גבינה לבנה 5% (כ-2 כפות) וסלט ירקות. את היום אתם יכולים לקנח עם כוס גלידה (דיאט, כמובן).

סה"כ קלוריות בתפריט מומלץ לדיאטה כ - 1200 קלוריות.

פורסם לראשונה בתאריך 09-04-2008
נכתב על ידי שחר שלומן עבור אתר לרדת בגדול © כל הזכויות שמורות.