לרדת בגדול » מאמרים בנושא דיאטה, הרזיה תזונה נכונה » דיאטה בעבודה

דיאטה בעבודה

עקב האכילס של כל דיאטה הן השעות בהן אנו נמצאים מחוץ לבית. כשאנחנו בונים לעצמנו דיאטה, אנו מתאימים לעצמנו את התפריט הנכון והוא נמצא בארונות המטבח ובמקרר הפרטי שלנו. אולם, מה קורה כשאנחנו מחוץ לבית וחשופים לפיתויים שבחוץ ? אנו נמצאים במלכוד.

הבעיה מחמירה כשאנחנו נמצאים במסגרת מלחיצה כמו עבודה. במהלך שעות העבודה (בעיקר אם היא מאומצת), אנו מרגישים רעב ורואים את הקולגות שלנו אוכלים בלי לעשות הרבה חשבון. החוכמה כאן היא לשמור על עצמנו ולא להתפתות - קל לומר, אך קשה לעשות.

טיפים לשמירה על דיאטה בשעות העבודה

הרבה מאשימים את כישלון הדיאטה שלהם בשבירה האופיינית לשעות העבודה. אם זה הבורקס הקטן שאנו לוקחים במהלך הישיבה, אם זה חתיכת הפיצה שכל החבר'ה לעבודה מזמינים או בארוחה העסקית המזמינה (אך גם עתירת שומנים) במסעדה הסמוכה.

הנה כמה טיפים לשמירת על דיאטה גם בשעות העבודה:

  1. ארוחת בוקר מזינה - לפעמים נדמה שארוחת הבוקר היא משהו שחלף מהעולם, וחבל. ארוחת הבוקר מאוד מומלצת כי לא רק שהיא ממלאת לנו את הבטן, היא גם גורמת לנו תחושת שובע לאורך כל יום העבודה ומחקרים גם הוכיחו כי היא מעלה את התפוקה בעבודה.
  2. לא להצהיר - דווקא לא מומלץ להכריז בפני חבריכם לעבודה כי אתם בדיאטה. כמו שאתם יודעים, חברים לעבודה יכולים להיות אכזריים והם ישמחו מאוד לפתות אתכם במאכלים המשמינים שכל כך אהובים עליכם.
  3. להביא אוכל מהבית - נכון שזה לא הכי מועיל חברתית שכולם הולכים לאכול ואתה נשאר במשרד עם הסלט והלחם הקל שלך, אבל בשביל שהדיאטה תוכל להצליח גם בזמן העבודה תהיה חייב להקריב מעצמך.
  4. אפשר גם להזמין עם כולם - אם אתה הולך למסעדה או מצטרף לטייק-אוואי של החבר'ה מהעבודה, תמיד אפשר להזמין מתפריט המסעדה את המנות דלות השומן. לחם קל, סלט, חזה עוף סיני מוקפץ – כל אלה הם מאכלים טעימים מזינים וגם דיאטטיים.
  5. לשתות הרבה - לפעמים תחושת הרעב של מי שבדיאטה היא מדומה ומקורה רק ברצון "להכניס משהו לפה". שתיית מים או משקה דיאטטי יכולה להשקיט את תחושת הרעב בשעות העבודה וכך לעזור לך לשמור על הדיאטה.
  6. פרי במקום בורקס – בישיבות זה מאוד קשה לעמוד מול המאפים והמתוקים, אך מזל שיש גם פירות שהם לא פחות טעימים.

פורסם לראשונה בתאריך 09-04-2008
נכתב על ידי שחר שלומן עבור אתר לרדת בגדול © כל הזכויות שמורות.